everythinghorzes

Ändringar!

Publicerad 2011-11-11 16:00:00 i Okategoriserat,

Hejhej för ett tag sedan så skrev jag en lista vad jag ville köpa på gbg hs (:

Men kan säga att mycket har ändras kan ju passa på att säga det.

Såhär var den först skulle absolut inte ha allt !!!!!

MEn nu är den såhär kingslandmössa,beiga benlindor,hv polo piké,KANSKE det schabrak + impulsköp :)

Köpte ju dom silvriga catago bootsen sen hjälmen sa mamma att vi ska vänta med tills mitt
huvud har växt klart sen kanske det blir att hon kan sponsra lite (aaaaaaaaaaaaaaaa)
 /Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela