everythinghorzes

Åby

Publicerad 2011-11-26 22:27:27 i Okategoriserat,

Hej nu tror ni säkert jag nyss vaknat för jag inte bloggar föräns nu men så är det inte!
Gick upp klockan åtta och fixa mig osv. Sen mötte jag Isabelle så åkte vi till Åby badhus!
Först simma vi 10 längder (Lite halft död sådär) Sen typ hoppa vi på trampolinen
åkte rutschkanor osånt där  det blev en hel del fail kan man säga HAHA.
Skulle göra en volt från trampolinen (andra gången för jag var så skillad första gången)
så slår jag i huvudet grymt hårt i vattnet så jag får huvudvärk HAHA..
Sen när vi var hemma hos henne och sen skullee åka ner mot mig fastna min kasse
i henne cykel hjul så min schampo flaskas kork åker av & det börja rinna ut schampo
sen åker min hänglåps ut asså där dog jag på rikigt HAHAHAHAH!!
Nu ska jag åka till IKEA hörs .
/Olivia
HAAH det känns typ såhär ute nu :///

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela