everythinghorzes

5 dagar!

Publicerad 2011-11-03 22:22:40 i Okategoriserat,

Kör på en sånhär "5 dagar"  så kanske ni lär känna mig lite bättre ;)


Dag 1: En du skulle vilja byta liv med i en dag?

Dag 2: Vilken ridsak du äger gillar du mest?

Dag 3: Topp 3 älsklingshästar

Dag 4: En bild du gillar väldigt mycket?

Dag 5: Vem´s saker i hästävärlden skulle du vilja byta med?

Kör igång på direkten!

Kan ju börja med att säga Linn Olsson,Hade varit sjukt kul att rida lille Winnie :D

Men om jag ska välja någon annan är det nog Jessica chrisstoffersson!

Tycker Jasmine (hennes häst) verkar jätte kul att rida osv :D

/Olivia

Kommentarer

Postat av: Sandra - Hon med isabellen!

Publicerad 2011-11-03 23:12:09

Fin blogg! :)

Postat av: emelieeriksson

Publicerad 2011-11-04 09:47:34

vill du va med under länkar i bloggen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela