everythinghorzes

Tävlingen igår!:)

Publicerad 2011-05-25 20:53:44 i Okategoriserat,

Igår tävlade jag ju,Dressyr :)
Det blev typ ingen framridning :( Men det kändes ganska bra!
Men sen inne på banan blev han skit seg och jag fick knappt upp han i galopp !
Blev ändåå ganska nöjd ;)
Men vi tävlade ju i lag & vårt lag kom fyra :D Det är faktiskt ganska bra eftersom det var flera som hade ridit i minst 10 år som var med :)
Om vi hade fått 1 poäng mer hade vi kommit trea!! asså segt!
Mamma fick typ inga ridbilder för att det var så mörkt (i ridhuset)
Men om någon av er tog kort får ni lägga till mig som vän på facebook & tagga mig i bilderna
eller skicka till [email protected] (asså jag gjorde den e-posten när jag var 8 år)

Duktig Borka♥På hopptävlingen i april :)
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela