everythinghorzes

Skriver la om det för er skull♥

Publicerad 2011-05-18 17:27:00 i Okategoriserat,

Gårdagens ridpass på Indie: Han var jätte duktig lite dragig men det är sån
han är lille boy♥ Vi jobbade mycket på volter men annars var det
väl inget speciellt.
Hoppgruppen: Så var det teori, Vi skulle ha balans övning på Coolman.
Han var jätte bockig på just mig ;) Men han KAN inte bocka så att det blir läskigt/farligt♥
Sen hoppade vi lite också utan att hålla i oss! Det är iallafall jätte bra träningen ;)

Nyhet!:) Jag Märtha,Vilma och Julia anmälde oss till lektionsgruppmästerskapet på tisdag!
Det går till såhär, Alla tävlar i teori,Sen tävlar 2 i laget hoppning, & 2 dressyr.
Han inte paxa så det fick bli jag & Vilma som får tävla dressyr!
Det är faktiskt också ganska kul ;)
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela