everythinghorzes

Ridning:Expo<3

Publicerad 2011-05-05 21:36:06 i Okategoriserat,

Red Expo idag :)
I början kändes han VÄLDIGT  pigg! Så jag skrittade runt i en volt & försökte ställa han och det var
han väldigt bra på.. Efter en stunds skrittning börja jag trava,Han var väldigt okoncentrerad eftersom
det var jätte många som tränade fotboll bredvid m.m
Men fter ett tag började han lyssna lite mer på mig. Men han var ändå välidgt dragig
så jag jobbade med att lätta & dra. Sen travade jag lite på raksträckan!
Efter det skrittade jag en stund på långa tyglar medans isabelle "rejsade" så bara Expo TVÄÄÄR vände & var på
väg att sätta upp i full galopp,Men jag bara flög åt sidan & lyckades hålla kvar i tygeln.
Som tur var hände inget mer än att jag blev ganska förvånade eftersom han hade lungnat ner sig.
Efter det så rejsade Isabelle av Expo så skrittade jag av Pongo :)
Sen kom Sara så hämtade Isabelle lola & skrittade henne medans jag hämtade min hjälm & åkte bredvid på
Saras moppe ;) Läängtar tills söndag :D
Ska försöka lägga mig snart så jag är pigg imorgon,Kanske ska till mormor & fira henne eftersom jag inte kan fira
henne på söndag då jag ska hänga med Issa till lycke :I

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela