everythinghorzes

Olivia Hissar & Dissar

Publicerad 2011-05-06 07:49:00 i Okategoriserat,

Det var ju länge sedan jag "körde" hiss & diss
så jag tänkte jag kunde "köra" en nu :I

Dagens diss går till.....

Dessa fett fula stigbyglar...HAHAHA
Hur kan man ens komma på tanken att köpa sånna här?
Dom skulle säkert baa bli leriga,& Spricka p.g.a att man rider i regn!


Dagens Hiss går till......


Horsehead ridstölvar! Har ett par sånna;) Dom är grymt sköna & snygga <3
Ni borde köpa sånna :D
(INST)

Kommentarer

Postat av: Diana Saade

Publicerad 2011-05-06 16:25:17

Fin blogg Oliva!

//Diana

Postat av: Sara

Publicerad 2011-05-09 22:38:30

Men de stigbyglarna är ju till western, eftersom de ger de stöd vanliga stigbyglar inte ger x')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela