everythinghorzes

Ny grej pågång (:

Publicerad 2011-05-11 22:00:00 i Okategoriserat,

Sska nämligen börja med en ny grej på bloggen...........Länkningar!
Ibland ska jag göra ett inlägg om en blogg som t.e.x vad jag tycker är bra m.m (:
Vad sägs om det?:o
Tänkte iallafall börja redan nu :D

Dagens länkning går till..........http://carlssonpataket.blogg.se/ 
Det är en jätte fin blogg  med massa roligt att läsa om.
Hon skriver även om sin häst soccan,& Säljer mycket ridsaker
på hennes blogg (:
Tycker absolut ni borde ta & kolla på hennes blogg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela