everythinghorzes

Läxa..

Publicerad 2011-05-04 15:41:32 i Okategoriserat,

Sitter & gör läxor:/  Har ganska mycket engelska som jag inte börjat på som ska vara klart imorgon:o
Är klar med Frodos hindestöd!Jätte nöjd med dom!;) Dom blev ganska klar blåa & ganska höga men han klara det (han klarar ju att  hoppa över  hagens staket som är cirka 1 meter)*Eller han klättrar xD*



Kom hem ganska tidigt idag eftersom mamma hämtade mig var hon var sjuk :)
Ska till hästarna lit senare men du nu ska jag gör akjlart läxan :),Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela