everythinghorzes

Jobbigt!!

Publicerad 2011-05-18 15:30:38 i Okategoriserat,

Våran sista lektion var att gå till biblioteket & låna en bok.
Sen när vi skulle gå tillbaka så spööregnade det :(
så jag & Alwa tog bussen tillbaka till skolan så fick jag hämta min cykel och cykla hem i spöregn &
stark motvind :( Inte kul!
Jaja, Har bara 1 läxa kvar så jag ska fixa klart den sen är det inga mer läxor :D
Ska nog till hästarna sen... Issa är på träning med Pongo så vi får se när hon kommer hem.
Men jag går nog dit en stund i vilket fall ;)

Linn & Verona på vårcupen omg 3:)
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela