everythinghorzes

Hemma från träning!

Publicerad 2011-05-11 21:17:48 i Okategoriserat,

Heej,Hemma från träningennu. Vi hade dressyr.
Hade gamle Gregor ;)
I början skrittade vi ut rundan runt kullen. Sen så gick vi in på två volter i paddocken,
Såövade vi på att stäla & forma hästarna lite, Gregor är super svår med det.
Knappt dom som går i högsta gruppen kan inte forma han,Men jag tyckte han
var duktig för han tuggade lite på bette & ställde lite & böjde lite på halsen då& då.
Tyckte dock han var lite seg men det kanske är att jag är van vid Indie som nästan
är lite heet!
Om 2 veckor är det teori vecka på ridskolan,Det betyder att INGEN har någon ridlektion.
Utan man får anmäla sig på massa saker som t.e.x lära sig knoppa hästen,Jära sig regler inför tävlingar,Lära sig longera, Få kolla när proffs kommer & visar t.e.x dressyr & hoppning m.m
Det finns massor av saker att välja på! Jag tycker det är en ganska rolig sak & en bra möjlighet att
få lära sig saker man inte för på sina teorilektioner på ridskolan.
Anmälde mig till några saker..
Vi ska till landet i helgen :( Men vi kanske bara stannar 1 natt(:
Ska försöka hitta något roligt att skriva om snart (; Är nämligen väldigt skrivsugen :)
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela