everythinghorzes

Hemma från en heldag (nästan) på lisse!:)

Publicerad 2011-05-20 23:54:07 i Okategoriserat,

Det har varit jätte kul & vi har åkt massa roliga saker.
Vi kunde se på Veron ica Maggi oeftersom det var proppfullt så tillslut fick dom inte släppa in mer så dom fick stänga portarna! xD
Såg www.nellieberntsson.blogg men jag är lite blyg så jag går typ aldrig fram till någon o säger hej!
Tror jag såg Linn olsson www.teamsl.blogg.se också :)
Nu måste jag sova men ni får ha det så bra så updaterar jag antagligen bättre imorgon
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela