everythinghorzes

Framtidsdrömmar!

Publicerad 2011-05-12 07:34:00 i Okategoriserat,

Dom flesta har ju framtidsdrömmar,Asså något man vill när man blir lite större!


Jag skulle vilja skaffa en b-c ponny  & börja träna den i gymkhana & lära både hästen & mig det.
Sen stara någon gymkhana tävling & fortsätta med det. & även bli "bästa vän" med ,Eller asså typ att man kan
lita på varandra till hundra procent.Att jag skulle kunna sitta & blunda & inte hålla i mig när jag går vid vägen typ xD Eller aa ni fattar xD


Vill även komma in på ett bra gymnasium som gör så att jag får ett bra
jobb så jag kan tjäna mycket pengar...
Sen kanske jag vill flytta ut till en hästgård en bit ut på landet men ändå ganska nära stan som t.e.x högst 30 min.
Eller så vill jag ha mina hästar i ett helt vanligt fint stall med stora gröna hagar.
Sen även få en fin vit hopphäst som jag ska kunna träna med i allt möjligt!

Det är typ det...
Men vem vet det kanske blir helt tvärt emot när jag blir lite större?!:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela