everythinghorzes

BÄsta träningen på läääänge!

Publicerad 2011-05-03 21:53:16 i Okategoriserat,

Först red jag ju Indie han var som vanligt väldigt pigg men  jag jag tyckte 'ndå det gick bra eftersom han bara slankt förbi bommen/hindret 2 gånger?! Han brukar göra det hela tiden (För alla andra ;))
Sen så..............Min byxa sprackXD Eller när jag satt upp i början på Indie så bara det typ lät till
så såg jag att min byxa hade spruckit he-he-he då jag fick typ sitta ner i traven o allt xD
Men mamma kom & gav mi nya...
Sen så vare ju hopplektion ;) Vi värmde upp & han kände väldigt seg emn efter en stund piggnade han till
vi gjorde i s svåra övningar idag..Men jag är välidgt nöjd för så här bra hare inte gått på länge :)
Efter det gav vi dom mat,borstade sen åt vi rulltårta för en i gruppen ramölade av sist :)
Dock tog en i gruppen väldigt mkt xD alla typ fick 1 bit & hon tog 2½ he-he-he
Nästa gång blir det förmodligen &så tårta för en annan i gruppen ramlade &så av förra gången & hon
glömde idag.... kortfattat:Grymdag!*föruom skolan förstås & snön:(*
Sen är det kul för 1 i gruppen har fått en häst :D Grattis!:)
Nu måste jag plugga matte & engelska :(

Kommentarer

Postat av: SOFIE

Publicerad 2011-05-04 18:53:51

Gud så söt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela