everythinghorzes

Några saker ni inte visste om mig......

Publicerad 2011-03-06 10:44:23 i Okategoriserat,

Aaa nu ska jag berätta några saker ni inte visste om mig.......
1.Jag brukar höja värmen i duschen ju längre  tid det går (det slutar typ med att jag har på varmaste;))
2.Jag sparar till en häst.
3.brukar spela ett spel som heter www.howrse.com
4.Hatar www.Stallet.se
5.Min kanin föddes på www.backsippanskaniner.com
6.Kollar på bloggar 24/7
7.ÄLSKAR LOLA♥(fast det kanske ni visste??)
Det var lite ni inte visste om mig drar till hästarna ngn gång idag? vet inte när...
chao/ollllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepollllllllleeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela