everythinghorzes

Vinn header och design efter önskemål!

Publicerad 2011-06-19 21:53:06 i Okategoriserat,

Hej
Lina som gjorde headern och designen till mig har precis startat en tävling där man kan vinna
header och design efter egna önskemål.

Nu ska jag ha en tävling där man kan vinna bra priser.
Det du behöver göra är att hjälpa mig att komma på ett bra bloggnamn som jag ska ha på min blogg.
Det bästa namnet vinner header och design efter dina önskemål och länk på min nya blogg till din blogg/dv.

Om ni vill veta hur designen och headern kan se ut så kan ni kolla mina
förra bloggar:

luckystar.blogg.se
och
happyrider.blogg.se


Skriv era förslag till min mejl.
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela