everythinghorzes

Veckans blogg!

Publicerad 2011-06-20 12:29:00 i ,

Kom & tänka på att jag har  haft veckan-blogg men helt klart
glömt av det!
Så nu tänkte jag ha en igen ;)
Nu så tar jag bloggar jag tycker är bra men ni kan ju skriva en kommentar
på ert bloggnamn så kan eran blogg vara med och tävla!
______________________________________________________
Veckans blogg går till www.teamhusebacken.blogg.se

Headern  är jätte fin & dom skriver bra och roliga texter,Det blir lixom aldrig att
man tröttnar när man läser på deras åsiktsinlägg :D Ni borde verkligen besöka denna bloggen!
(Det var jossan som sitter på hästen med bläs som gästblogga ;))
//olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela