everythinghorzes

Vad jag behöver!

Publicerad 2011-06-14 16:00:00 i ,

Just nu behöver jag ridhandskar. Behöver verkligen det ibland t.e.x när hästar
är dragia gör det grmyt ont om man inte har handskar
& hästen drar ner huvudet som Indie.Oftast när man står still vill han
dra ner huvudet för att klia sig eller vad han nu vill göra & man är oftast inte så beredd
så då gör det super ont i händerna... Har tappat bort mina så jag behöver
verkligen ett par nya. Jag vill bara ha ett par vanliga,Svarta från hööks..

Behöver också ett par sporrar & en färg bruk :D
Ska nämligen färga dom turkosa. ÄLSKAR TURKOST så då funkar 
det ju typ bra till en turkos outfit med ett schabrak & boots eller
något sånt ! :)

/olivia (inst)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela