everythinghorzes

Tidsfördriv....

Publicerad 2011-06-17 10:32:11 i Okategoriserat,


När är du född? 12 septemer 2000
Vart bor du? göteborg
Vart är du ifrån? göteborg
Dina intressen? Rida &  vara med hästar.
Har du några syskon? 2
Hur lång är du? kort! ; 152 ungefär.
 
Är du höger/vänster hänt? höger
Din ögonfärg? blå
Din hårfärg? blond
Favorit årstid? SOMMAR!!!!
Favorit mat? hmh ris med curry & kyckling kanske?? 
Favorit artist? Veronica maggio
Favorit resa? THAILAND!
Favorit sport? Ridning.
Favorit frukt? Blodapelsin :D
Favorit djur? Häst
Favorit nummer? ??
Favorit film? Vet nt? 


Favorit parfym?  juice coutyre (stv?
Favorit chips? Dill-chips :) men gillar nästan alla förutom suschi chip!!
Senast du grät? Vet nt?
Senast du skrattade? 10 min sen?
Senaste låten du sjöng? Välkommen in :D
Senaste filmen du såg? Vet nt?
Hur många olika länder har du varit i? 10 tror jag ;) 
Hur många kuddar sover du med? 2! måste ha 2 xD
Vad är det värsta vädret? Åska,blixtar
Föredrar du att ringa eller smsa? Ringa :)
Hur stor är din säng? Ingen aning (men det är inte en dubbelsäng)
Vad har du närmast dig just nu som är rött? hemma telefonen
Vilken var den senaste bok du läste? spökhästen
Vem av dina vänner är mest lik dig?ingen aning!
Vart vill du bo i framtiden? Vet inte,Det får vi se då!
Har du sovit utomhus? ja !!!
Har du gråtit i skolan? ja!
Som ni säkert märker har jag lite tråkigt...
/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela