everythinghorzes

Ta bort bloggen?

Publicerad 2011-06-12 22:58:37 i Okategoriserat,

Har tänkt lite på att ta bort bloggen eftersom det känns bara som att slösa tid när ingen kommenterar eller någonting.. Men OM jag taar bort bloggen skaffar jag antagligen en ny med en kompis.

Det är dessutom inte kul när man har en vinter-header och det finns ingen som vill göra en åt mig^^

Förövrigt så vet jag exakt hur min header skulle kunna se ut. Men det är det att jag har ingen aning om hur man gör!
Men ni får gärna säga till om ni  skulle vilja göra en åt mig ;)
/olivia

Kommentarer

Postat av: Myy

Publicerad 2011-06-13 11:34:23

Sluta inte :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela