everythinghorzes

Ponnyakuten!

Publicerad 2011-06-28 20:11:00 i Okategoriserat,

Nellie Berntsson, 11 år.
Hennes ponny Stella stegrar och slår när man håller i henne, främst vid lastning.

Isabelle Rosén, 13 år
Ponnyn Musse vill inte hoppa längre.

Henrik Henriksson, 14 år.
Har problem med ponnyn Helene som lägger sig i transporten och sparkar sönder luckan.

Shirin el-Hage, 16 år.

Har problem med sig själv för hon vågar inte hoppa.

Ida Hansemon, 11 år.
Behöver hjälp att rida in ungponnyn Casanova.

Martin Jansson, 12 år.
Ponnyn Nisse vill inte gå i vattenpölar.

Tilda Sjölinder, 16 år.
Ponnyn Kimberly är allmänt ouppfostrad och har noll respekt.

Johannes Sjöstedt
Cassiopeija sticker och drar i hoppningen.


Idag tog lägret slut & förhoppningsvis är problemen lösa. Men som t.e.x att man inte vågar hoppa,
det finns säkert folk som behöver den hjälp masn kan få mycket mer! Man kan ju bara ta hjälp av en tränare
om man inte vågar hoppa,Men det är svårt att  ta hjälp av en tränare om hästen stegrar vid lastning.
Det jag vill få ut är att det finns människor som behöver hjälpen mycket mer än att rida in en ungponny för
det kan man faktiskt ta hjälp av en tränare med!Så dom kanske borde fundera lite mer eftersom det finns 1000 tals sökningar! Vad tycker ni? :D
/olivia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela