everythinghorzes

oss greta!

Publicerad 2011-06-12 00:10:08 i Okategoriserat,

Nu är jag hos greta på hennes land.vi firar henne för hon fyllde år i tisdags. Imorgon kommer jag inte hem föräns vid fem tiden. Idag har vi typ badat två gånger,vi badade nyss;-) sen har vi ätit tacos och ätit marängsviss. Innan det var farfars tvillingbrors fru på middag. Bara så ni vet är det jätte jobbigt att skriva för jag skriver på klaras lilla xperia......... snart. Ska vi gå och lägga oss men. Först ska dom fixa. Strömmen i stugan vi ska sova i för den funkade visst inte. :-D men heejdå så bloggar jag mer imorgon ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela