everythinghorzes

Liseberg!;)

Publicerad 2011-06-20 22:37:23 i Okategoriserat,

Idag var jag på liseberg som sagt & det var super kul!
Åkte massa atraktioner & såg även på genrepet till lotta på liseberg
(vi satt på första-raden om ni ville veta ;))
Vann 1 litet ljusblått gosedjur & köpte tyyp världens största klubba,Kommer
ta minst 1 vecka att äta upp den ;)
Imorgon blir det fullspäckad dag. Först ska jag till hästarna vara där oså
Sen äre gymkhana  med vanliga gruppen & min kompis & hennes
mamma hämtar mig 15:30 så då ska jag stå klar!
Sen så har vi ban-hoppning i hoppgruppen och vi kommer få hoppa hur högt vi vill :D
Ska fråga ifall jag får ha Coolman istället för Hanna är borta & han brukar inte vägra ;)
Nu blev detta ett sånt här jobbigt stress inlägg för jag ska gå & lägga mig tidgit idag.
//olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela