everythinghorzes

Landet!

Publicerad 2011-06-06 16:37:41 i Okategoriserat,

Varit på landet hela helgen... 
Jag har nämligen inte haft något internet så jag har inte kunnat blogga något ...
Unde rhlegen har jag hunnit badat ett antal gånger,Varit massor med min kompis Maja & såklart
Frodo♥ Jag har även cyklat,åkt båt & ätit glass ;)
Idag ska jag inta göra något speciellt,Och imorgon är det hoppträning :D
Innan vi åkte i dag tog jag en lång tur med Loppan ( En super söt hund i området)
Samtidigt passa jag på att fota massa blommor så dom kanske kommer upp...
//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela