everythinghorzes

Hoppträning!

Publicerad 2011-06-08 16:35:40 i Okategoriserat,

 Igår hopptränade jag ju som sagt ;)
Först red jag i vanliga gruppen & då hade jag J,martin.
 Han fungerade inte alls lika bra som sist! Men jag kämpade på & det gick iallfall
ganska bra i slutet ;)
Seeen var det hoppträning men först hjälpte jag Julia att mocka & fixa hö-påsar åt 12 hästar ;)
Borka kände pigg..men seg! Men sen höjde Sandra det till 80-någonting & satte upp en oxer bakom krysset
och då Tvärvägrade han eller slank förbi,Så gjorde han ett antal gång till jag verlkigen fick vara bestämde!
Jag fick vara på med skänkel & tillslut hoppade han :D Sen så höjde hon till 90 och då blev det några vägringar men sen hoppade han på & där slutade vi eftersom han antagligen inte skulle hoppat mycket högre ;)
Nästa gång är det sista gången & då ska vi hoppa bana med höga hinder :) Hoppas nu bara att han är framåt & inte är så tittig och vill vägra oså ;) Men annars så längtar jag,Det kommer även vara sista ridningen för vanliga gruppen och då kommer det antagligen bli gymkhana,Det ska bli kul :D
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela