everythinghorzes

Hiss/Diss

Publicerad 2011-06-21 12:00:00 i Hiss/Diss,

Dagens hiss går till Catago boots!

Tycker dom är jätte snygga & stilrena,Det är synd att
dom nästan är slut överallt men annars hade jag nog köpt ett
par guldiga ;)
_______________________________________________________________________
Dagens diss går till när dte är kod när man ska kommentera bloggar!
Tycker det är så jobbigt vilket det slutar med att ifl jag slutar kommentera
för det är så himla jobbigt att sitta & skriva en kod!
Det är helt ok om bloggägaren ska godkänna men jag gillar inte kod!
/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela