everythinghorzes

Hiss!

Publicerad 2011-06-16 14:00:00 i Hiss/Diss,

Jag tycker förra årets scapa schabrak var supernsygga!
Tycker detta årets schabrak var lite mindre snygga!
Men jag gillar den stora 3:an & att det finns så många färger,
Sen så passar det jätte bra med luvan tillsammans också!
Det jobbiga är att det ska vara så dyrt så det är lixom inte bara att gå och köpa
ett schabrak. (Eller iallafall inte för mig)
Jag har pengar till det,Men jag har ingen häst att ha det på..
Så jag väntar tills jag skaffar häst ;) Pengarna jag har sparar jag nämligen till en
häst med :D Har faksiskt kommit en bra bit på vägen.
TILLBAKA TILL ÄMNET.
Tycker inte man ska ha detta i dressyr-modell för det ser verkligen inte
ut som ett dressyr-schabrak. Därför tycker jag man ska köpa hopp-modellen ;)

Gillar det rosa,

turkosa och

Röda mest av alla,Men dom andra är också jätte snygga!
/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela