everythinghorzes

Helgen!

Publicerad 2011-06-09 15:18:00 i Okategoriserat,

I helgen ska jag till min  kompis sommarställe för att fira henne födelsedag :)
Så jag kommer hem på söndagen (ska försöka fixa några tidsinställda då)
Skulle åkt till ridskolan & fotat dom som tävlar dressyr (dressyr-tävling,Nu på söndag)
Men nu kunde jag ju inte. Var inte med och tävlade för att
jag har börjat hata att TÄVLA dressyr mer och mer... Asså det är kul
att träna det men inte tävla för min del. Man ska alltid lära sig nya program m.m
När man rider högre klasse L:B,L:CL:A t.e.x så är det ju 1 program i varje klass
så då lär man sig ju det programet 1 gång & kanske rider igenom det 1 gång innan
tävling istället för att lära sig ett nytt för varje gång.
Gillar mer fart men ibland kan det faktiskt vara jätte kul med dressyr :D
Nu måste jag sova bara 1 dag kvar i skolan gött!:)
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela