everythinghorzes

Hästfridag :)

Publicerad 2011-06-01 22:34:23 i Okategoriserat,

Idag blev det inga hästar för min del ;)
Istället satt jag typ vid datorn & var & kollade på min syrras fotbolls-match,
Sen var jag och handlade lite också ! :)
Imorgon ska jag hänga med Isabelle på hopptävling :) Det ska faktsikt bli jättekul,Man lär sig alltid något.
Jaa så blir någ inte alls bra bloggning då ;)
Kanske kommer det någa bilder vet faktiskt inte..Så länge kan  ni ju passa på
och besöka en jätte bra blogg som börjat blogga igen www.teamhuseacken.blogg.se
/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela