everythinghorzes

Gymkhana!! wiiee...

Publicerad 2011-06-21 22:34:15 i Okategoriserat,

Idag vare gymkhana som ni säkert hört ;)
Och inte för att skryta  men jag vann alla förutom 1 gren :D
Det var jätte kul & längtar typ redan tills nästan gång xD
Nää men vi ska ju köra gymkhana på ridlägret som e på måndag :D
Hoppningen gick över förväntan! Han vägrade på vattenmattan & planket men ja fick vara
bestämd & det gick braaaa 4 stycken ramlade av i gruppen typ för dom
trodde helt klart hästen skulle hoppa så gjorde den inte de  :) Men asså
alla i vår grupp typ skrattar när dom ramlar av :o Nästa termin ska vi jue byra hästar
& vilma skaaaa ha Broka så ja vill ha Coolman då men Greta kanske ska ha honom
& ja vet inte vem ja vill ha isåfall??Kanske Fanny den lille surtanten!
Nää vet faktiskt inte.....
Ska be min komps lägga upp några bilder hon tog på gymkhana :)
Nu ska ja komma på något roligt att läsa :D
Och förästen taack Amanda för du länkade min blogg :D
http://resilient.blogg.se/2011/june/blogg-reklam.html?_tmp=4a91a7db02a901c54578411d4c6b286454253df6
Helt klart värt att besöka bloggen!
/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela