everythinghorzes

Felicia G gästbloggar!

Publicerad 2011-06-28 13:00:00 i ,

Frågade ifall Felicia ville gästblogga så då blev det så :D
______________________________________________

Hej alla Olivias läsare!
 
Olivia ville att jag skulle gästblogga så självklart!

Jag driver min egna blogg som heter feliciagransmarker.blogg.se
Där skriver jag mest om min ponny Prince och om våran utveckling :):)


Från börjarn var han ridskolehäst på Valsäng med jag köpte honom och har haft honom i 3 år!
Prince är född 96 som är en fin welsh och är en maxad B-ponny.
När han var ungefär 2-3 år kom han 2:a på en stor utställning.
Prince älskar godis och det bästa han vet är nog skogen!
Vi tränar för Maria Hagström inom dressyren och Anna Edvardsson inom hoppningen.

Nu vet ni ju lite om Prince så nu tänkte jag berätta om mig själv,
Jag heter Felicia Gränsmarker och är 14 år & fyller den 10 Mars.
Min favorit mat är lasange,tacos och pannkakor.
Det jag brukar göra på fritiden är att vara i stallet,rida,kompisar,familj,bad & sol!
Vill ni läsa mer om mig,gå in på feliciagransmarker.blogg.se

Hejdå :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela