everythinghorzes

Åsiktsinlägg..

Publicerad 2011-06-16 12:00:00 i ,

Har länge tänkt börja med åsiktsinlägg men det har aldrig blivit av för att
jag inte vetat vad jag ska ta upp :/ Men nu vet jag det xD
_________________________________________________
Tänkte ta upp om taskiga kommentarer..
Jag får nästan aldrig någon taskig kommentar det har hänt
två gånger. Men större bloggar får minst en taskig kommentar på varje inlägg..
Tycker det är så onödigt att bara sitta  & kränka andra folk
hela dagarna ! När man lika gärna kan hitta på något roligt.
Folk som gör det gör det nästan ALLTID för att få uppmärksamhet.
Om jag tycker något annat om något speciellt inlägg så håller jag det för mig själv.
För alla tycker olika & det går verkligen inte att ändra på .
JAG skriver ALDRIG någon taskig kommentar,För jag håller det
inom mig istället för att trycka ner andra så dom  mår dåligt av att vi
tycker olika. För så ska det inte vara !
Iställer försöker jag då & då (När jag orkar) skriva snälla kommentarer.
Själv tycker jag det känns mycket bättre att få uppmärksamhet av en dum.
Inte för att jag har fått det (Alltså av en dum)  Men det verkar iallafall roligare!!
Detta var iallafall hur JAG tänker & tycker...
Dela gärna med er av eran åsikt
/Olivia (inst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela