everythinghorzes

Presentation!

Publicerad 2011-01-28 15:04:00 i Okategoriserat,

Hej, kul att du hittat hit !
 

Mitt namn är Olivia Skoglund och jag är 12 år gammal (13 i September).
På fritiden brukar jag spendera min tid i stallet eller med kompisar. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga Ridklubb, där rider jag varje Torsdag i en allround grupp och varannan Tisdag i en hoppgrupp.
 
Jag har även en medryttarponny vid namn Pongo. Han är brun med en bläs och några vita strumpor, Pongo är rasen irländsk korsning och han är 19 år gammal.
 
Jag har även två kaniner vid namn Sam & Frodo, Sam är snart 1 år och Frodo är snart 2 år.
Annars gillar jag även att fota med min Nikon D5100 - Nikkor 18-50 mm - Nikkor 50- 300 mm.
 
Hoppas ni gillar bloggen och fortsätter läsa den !
 
/Olivia
 
 
(Uppdaterad presentation 2013-02-18)
 

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela