everythinghorzes

MYS!

Publicerad 2011-01-29 19:34:24 i Okategoriserat,

Nu är jag hemma (eller varit hemma typp sen halv sex ,sex.Men har precis ätit lasange så Jädra gott  och åt lite ceasar sallas rester båda rätterna är sjukt goda en hiss till det :D
Vet någon om det är någonting på tv ikväll det brukar vara ganska tråkigt iallafall på lördagar.
Ska typ käka chips elr något hehe måste trappa ner lite på godiset.Men hoppas ni får en bra lördag kväll jag typ fryser ihjäl men Hejdå :D............

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela