everythinghorzes

Vill ha en ny dator+ en mobil!

Publicerad 2011-02-20 12:16:35 i Okategoriserat,

Det tar typ en halv timme eter att man har sökt efter en sida tills sidan kommer och jag har inte sånt tålamod. Ska till Lola sen och ska nog antaingen ta ut henne  elr Joddy vet inte?????
Nu ska jag göra en lista på saker jag vill ha:
1.Mobil (för min känner inte av när folk ringer)
2.Bärbar dator ( min dator är super seg)
3.Ett till hål i örat (det är nice)
4.En häst (vill ju typ alla som rider;))
5.En tv på rummet (så slipper man somna i soffan)
6.Ett par tretron skor ( dom är jätte snygga isf mörk blå)
Hmm..... kommer inte på  mera för tillfället skriver mera om jag kommmer på något.
Väntar på att Issa ska ringa vi får se Sara ska ju rida Pongo idag och hon sover till typ tolv!!
Hejdå;)
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela