everythinghorzes

!Sorry!

Publicerad 2011-02-01 18:35:59 i Okategoriserat,

Sorry för att jag inte  bloggat men det känns meningslöst att blogga när man har typ 5 läsare.Men idag har jag haft en skit tråkig lektion i skolan men  matten med daniel är grym vi typ sitter bara och pratar och gör typ 1 tal men aja har prov på fredag vet seriöst ingenting har bara pluggat en timma på det suger!!.När jag kom hem gick jag till stallet inte till lola utan "ridskole" stallet där red jag toto (total tuch) han är en brun häst med stjärna och vita sturmpor han gillar inte och bli skött men han är jätte bra att ridas,Men han är lite fjomppig med det där med duvor ,vi har nämligen duvor i vår manege och han skenar typ 3 gg för att en duva flyger,men han är ändå undebar.Isabelle åker till sälen imon så då ska jag passa hästarna .Längtar till mässan alltså "HORSE SHOW" ska köpa någor till lolina då,och jag längtar tills klockan blir åtta då ska jag titta på 112 på liv och död på 7an den äger så jädra bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu ska jga göra något annat vet inte vad aja men bay bay

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela