everythinghorzes

Snart ridning....

Publicerad 2011-02-22 14:50:08 i Okategoriserat,

Nu ska jag snart till ridningen. Vi har byte men jag msåte få Fanny hon är så bra i galoppen o allt:D (fast inte i boxen). Nu ska ni få se en del av bilderna vissa blev super dåliga så dom tog  jag inte med dom jag kommer lägg upp är också ganska dåliga (suger på o fota).
Har varit världens segaste dag i skolan även fast vi lsutade tio i ett. Satt o prata hela matte lektionen så jag fick värsta utskällningen!
Här kommer bilderna!

Lola<3♥världens sötaste:D

Lola♥

Joddy♥:D(dålig bild javet)

Expo käkar!:D

Lolas lena mule♥:D!

Lola ska typ gäspa ser roligt ut:D!

Här är Lola o Pongo (Pongo blundar o Lola slickar sig om munnen:D)

Joddy ville äta upp kameran:D!

Pongo är lite trött!

Pono som typ är påväg att gäspa♥söt!



Där var några bilder kanske kan lägga ut någon mera senar eller så?????????
Nu måste jag fixa mig till ridningen mamma kommer snart!
Hejdå:D
/

Kommentarer

Postat av: Viktorhege

Publicerad 2011-11-03 08:31:07

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela