everythinghorzes

Ramla av......

Publicerad 2011-02-22 20:04:33 i Okategoriserat,

Idag red jag Fanny :D Hon var super duktig men när vi skrittade av så bara hon började skena men jag satt kvar för jag typ tryckte ner ena foten i stigbygeln medans jag hade tappat den andra:(.Sen skenade hon en gång till på samma ställe samtidigt som hon skenadxe bockade hon och sen tvärstannade o bocka då ramlade jag av:( men annars gick det  bra! Efter lektionen gick jag till Lola♥ Sara,Issa och Emma tror jag hon heter skulle rida hästarna så då tog jag Joddy han bockade jätte mycket när vi släppte han:DEfter att varit där en stund gick jag hem och tog ett långt varmt bad...
Ska äta snart pytti panna för er som undrar.Nu ska jag sitta lite vid facebook o göra matteläxan sen Hejdå:D!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela