everythinghorzes

Plugg,Plugg och Plugg!

Publicerad 2011-02-27 16:12:13 i Okategoriserat,

Vid tre tiden kom jag hem och åt också. Måste plugga på NO-provet tills på onsdag som jag inte pluggat något på det e typ tjugo-tretti frågar man ska kunna svart på! Ska snart ta kort på sakerna jag köpt så ni får bild på det också. Hos hästarna idag tog jag Expo då så ställde jag ,Sara, Felicia upp ett litet hinder som vi hoppade. Jätte roligt!:D. När Expo hade hoppat en gång så bockade han  efter hindret så jag var nära på att ramla av men jag satt kvar:D!Kanske går till någon kompis snart elr så kanske kommer nog ha rätt tråkigt idag annars!
Men hejdåD!
/

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2011-02-27 16:16:21

Hej!

Läs min hästblogg där skriver jag om allt om hästar! jag besvarar även läsar frågor, ger tips, visar olika dressyr övningar och mycket mycket mer

MVH Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela