everythinghorzes

LOLA!!!!♥♥

Publicerad 2011-02-05 16:20:59 i Okategoriserat,

Har varit hos Lola gick dit med Greta och Josse  Isabelles mamma hade redan mockat och get dom mat.
Så vi rykta Joddy noga Pongo ganska noga och Lola lite♥.
När klockan typ var tre så gick vi hem och år bulle med saft mmmmmmmmmm......
Sen satt vi vid datorn och efter det skulle dom hem längtar till sportlovet!!!!
Och tills isen försvinner då kan man rida!!
Kunde inte rida pongo idag heller för att det var för halt :(((((
Pongo!!+Isabelle

Pompe!!
Lola och Isabelle i gymkana sm elr nisse cup vet ej

         


Lola vilar ♥♥


sommar!

Hejdå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela