everythinghorzes

Längtar......

Publicerad 2011-02-26 10:28:24 i Okategoriserat,

Har precis borstat tänderna ag ska gå ut till Frodo och hoppa med honom så han får springa av sig lite!
Jag ska till mässan vid fyra tiden så går nog till hästarna innan och kanske ger dom hö mockar eller något sådant.
Synd att biljetterna till lördag var fullbokade annars hade jag kollat gp-ponnyn känner en som ska vara med där.
Någon får  säga till mig placeringen i gp-ponnyn sedan. Har inte direkt något speciellt jag ska köpa  på mässan men kanske något till Lola<3 eller ridbyxor typ. Greta och jag ska gå dit tillsammans. Men jag måste typ dusca nu har jätte fett hår!Hedjå:D!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela