everythinghorzes

Horse show imorgon!!

Publicerad 2011-02-23 14:51:35 i Okategoriserat,

Nu ska jag berätta vad vi gjorde i Skolan idag. Först hade vi Matte:( men gjorde typ 2-3 sidor.
Sen hade vi rast efter det var det kommer jag inte ihåg.Men sedan hade vi mat slöjd storyline och slut!
Om ni undrar vad story line e så e det typ nee jag vet typ inte fattade ingen ting förklara när jag vet vad det e;)
Ska nog bara äta ta ut Frodo sen ska jag ner o träna Joddy:) får se om jag tar med kameran???????????
Längtar tills imorogn 1.För jag har ledigt 2. för att jag ska till horse show hela dagen:)!!
Kanske ska till skolan på morgonen och åka sen men ska tjata på mamma så hon säger att jag kna vara ledig hela dagen:)!
Hejdååå!:)

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela