everythinghorzes

Hemma

Publicerad 2011-02-15 21:27:52 i Okategoriserat,

Nu är jag hemma från Ebba/Klara  jag åkte först till Klara sen stack vi till Ebba.
När vi var hos Klara spelade vi wii sen busringde vi några i nian :D och typ sjungde hoo luck the dogs out ohhohoh hahaha,Sen åkte vi till Ebba där kollade vi på världens sämsta film ever!! den var gammaldags,tråkig,inget hände,man fattade inget helt enkelt skit tråkig!! Jag ska gå och dricka något nu! har fortfarande ont i munnen efter att drat ut två tänder !
Här kommer en bild på söta Lola<3♥!

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela