everythinghorzes

Hemma.......

Publicerad 2011-02-28 15:46:01 i Okategoriserat,

Nu är jag hemma efter en lång och tråkig dag.....
Sitter  och knaprar på en bränd kaka som smakar knäck:D!
Ska snart ner till hästarna och träna Joddy och någonting mera skriver sedan vad jag har gjort:)
Måste också plugga ännu lite mera på NO provet:( HATE!!
Här kommer en bild. När jag och Selma tävlade i ballong leken (Drinken var priset)
och jag vann hehe. Förklaring på ballong leken e under bilden:D!
Gott!...
BALLONG LEKEN:
1. man behöver en ballong.
2.ett pris
3.utrymme (fast det måste vara inne)
Man ska passa ballongen och den får inte nudda golvet.
Sen så kan man typ hitta på lite egna regler:D!


Hejdå:D!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela