everythinghorzes

Hej!!

Publicerad 2011-02-15 16:27:57 i Okategoriserat,

Nu har jag varit ute och låtit min kanin FRODO hoppa :) han är galen han typ stanner och flyger minst en halv meter upp i luftenXD och sen springer allt vad han orkar. Imorse då så var jag hos tandläkaren drog ut två!! tänder ist för en !! Det är bedövningen som  gör ont jag märker typ knappt när dom rycker loss tanden :)
Men när jag var hemma igen gick jag till Lola och Sara och Issa skulle ut direkt så då kunde jag följa med jag tog Joddy :) När vi var framme där vi skulle vara så bara joddy rusa och börja bocka jätte mycket:D han sååg rolig ut :) Isabelle ville bygga hinder så vi letade efter träd typ elr grenar men marken var för hård så det gick inte:(  
Sara har en film nu på sin mobil när joddy bockar så den kanske ni kan kolla senare på isabelles blogg elr så kanske  jag kan lägga upp den här :D nu ska jag föröska ringa mamma igen för jag vill gå till Klara nu har tråkigt!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela