everythinghorzes

Hatar min mobil!!>(

Publicerad 2011-02-19 21:41:57 i Okategoriserat,

Kom hem från Selma vid fem tiden då tog jag in Frodo lite.
Sen så satt jag här vid datorn x anatal timmar tills klockan åtta.
Så åt vi tacos :D Det var super gott....
Men nu till "rubriken" mamma hade typ ringt mig 3 gånger men på min mobil inga missade samtal.
Så när jag kom hem prövade mamma att ringa igen för o se??? och den ringde inte?? konstigt känner för en ny mobil just nu isåfall vill jag ha en x10 mini pro så snygg är den elr iphone(Kommer aldrig få iphone)
Jag är konstig men jag vill ha en iphone 3 mera än vad jag vill ha en 4:a ;D jag är konstig jag:)
Tycker lördag kvällar är så tråkiga! det finns inget på tv tycker inte om melodifestivaln:(
Så det blir att jag sitter vid datorn hela kvällen;) nu har jag suttit i typ fem timmarXD
Jag ska ldda upp bilderna jag tog i fredags imorgon tror jag. Imorgon ska jag till Lola♥<3!:D jag vet inte vad vi ska göra där men vi får se skriver nog mera imorgon elr kanske ikväll vi får se Hejdå ;)
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela