everythinghorzes

Hästarna:)

Publicerad 2011-02-23 21:22:27 i Okategoriserat,

Var hos hästarna vid fyra till sju någon gång. Först tömmde jag en skottkärra som stog där.Sen mockade jag där det inte var mockat. Sen gav jag Lola mat och Expos medryttare hade brottom så jag fick sätta på honom hans täcke han fäller verkligen!!!!Lola fick sin mat, o jag tog ut o tränade joddy på och backa han börjar bli duktig:)!
Ringde Isabelle o hon sa att hon redan varit där o sa att jag kunde rida Lola♥ så jag satte på ett reflextäcker o träns o red iväg mor macdonalds håller men vände typ 100 meter inna macdonalds.Påvägen hem ville Lola verkligen hem så hon tarvade på som en liten shettis♥ När vi var tillbaks tog jag av allt fyllde på hö o gick.
Väl hemma så duschade jag gjorde matteläxan (som jag glömde o göra igår) åt oxfile mmm.......
Måste göra engelska läxan tills imån som jag inte gjort något på!!
Här får ni en tuggummibild:D

Suger på o fotaXD












Hejdå:D.....
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela