everythinghorzes

Godmorgon!

Publicerad 2011-02-09 07:59:57 i Okategoriserat,

Godmorgon,ledsen att jag inte kunde skriva igår det var lite mycket,Först red jag med toto vi hoppade  vi hopppade typ kanske 60 lågt!!
Sen red jag lola och vi red på någon konstig backe det var jätte roligt för när Sara galopperade på pongo flög hon av bara hel RANDOM!!hahahaha!
Så jag kom hem typ åtta och så duschade jag och åt så blev den nio och då kollade jag på tv tänkte inta på  det där med datornXD
Nu måste jag typ sticka till skolan:( men bloggar mera när jag kommer hem!!!:)
Hejsvejs!!hahahha/olivia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela