everythinghorzes

Frodo♥

Publicerad 2011-02-22 20:39:59 i Okategoriserat,

Har ju inte pratat så mycket om Frodo min kanin så nu ska ni får lite fakta+bilder på/om honom.
Namn:Frodo.
Andranamn:Amadeus.
Ålder:Ungefär nio månader.
Ras:Lejonhuvad dvärgvädur.
Han är en busig liten elr stor kanin som typ bara kan stå still o flyga en halv meter upp i lluften o sen springa 385659873689576235963958 kilo meter i timmen typ.Men nu ska ni få se lite bilder på honom dom är typ en vecka gammla (bilderna).
SÖT♥!

Han vill ut!!

Han gillar o vara inne lite:D

När Frodo e i hagen:D

Sötnos<3

Han ser ut som en bebis♥

Han trycker alltid ut nosen "maxat" genom gallret:D!!!



Det var dom bilderna för den här gången kommer mera någon annan dag Hejdå:D!...
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela