everythinghorzes

Facebook!

Publicerad 2011-02-09 18:39:20 i Okategoriserat,

Nu sitter jag vid facebook och gör lite saker.
Har duschat för har varit hos  Lola och red henne vi skrittade bara idag för vi gick någon isig väg?
Detta är lite roligt men Lola äter allt!
Banan,salamimacka,popcorn,chips,maräng allt!! Okej inte så roligt men min humor är lite cp:D
Måste plugga nu för vi har en jättte svår+tråkig!!text på engelska som vi ska översätta gissa vad.........
om scotland,scotland fakta!!!Hur roligt är det då????
Men jag är skit hungrig!!
Hmm................
Just det glömde att berätta att jag var på sjukan igår (sjukhuset)!!
För att mitt ena finger typ benet i det sticker ut och det var efter jag bröt handen för kanske en månad sen...
Men dom sa bara att det var en svullnad som går över om senast ett år´!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fatta länge!!Men det gör inte speciellt ont fast om jag klämmer på det.
Men jag tror det e 112 på liv och död ikväll på sjuan!!isåfall så är jag fats vid teven mellan åtta och nio!!!!!
Hejdå det var allt för mig...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela